De KOSTEN voor onze service, en de manier van werken:

Het intake gesprek is bij sommige bedrijven gratis, bij ons is dat altijd gratis. Om de behandelprijs verder te bepalen, moeten we met het intake gesprek beginnen en wat dat inhoudt, plus andere relevante zaken.

Omdat behandelingen/begeleidingen met als doel het letterlijk verjongen van het lichaam, absoluut nieuw in Nederland is (en vooral in en rond Den Haag, waar we gevestigd zijn), we willen weten of er genoeg interesse in Nederland hiervoor is, voordat we hierop financieel (en wat belasting betreft) hierop storten, en een of meer centra openen, afhankelijk van de vraag.

Daarom, deze site ging in de lucht vóórdat we letterlijk & officieel beginnen, zodat men weet wat van ons kan verwachten, en of we bieden wat men zoekt, en kan via deze site (email adres van het bedrijf) vooraf vragen stellen en eventueel nu al afspraken programmeren. Het kost u NIETS om dat te doen.

Nadat u ons mailt dat u interesse heeft om een afspraak te maken, krijgt u van ons via mail een anamnese formulier die u het liefst invult (via de pc) en aan ons terug mailt, zodat we tijdens ons gesprek concreter met elkaar kunnen praten en concluderen wat we voor elkaar kunnen betekenen, hoe lang de begeleiding zou moeten duren (of hoe kort; we hebben ook geen intentie de klant langer ermee bezig houden dan dat nodig is) en daardoor hoeveel zou dat kosten.

U bent echter niet verplicht de anamnese terug te mailen als u beschouwt uw gegevens te privé. U kunt het bij u houden en thuis printen, vervolgens die laten zien aan de begeleider bij u langs komt aan de hand van het met u gemaakte afspraak, zodat tijdens het intake gesprek een constructieve en efficiënte oplossing aan u kan worden geboden. Het is echter verstandiger de anamnese te mailen, zodat we ons les kunnen maken alvorens u bezoeken, natuurlijk voor hetzelfde resultaat, die met efficiëntie te maken heeft.

Het (intake) gesprek, net als de begeleiding sessie bij u thuis, vinden het liefst plaats in een ruimtelijke omgeving waar alleen maar u en de begeleider aanwezig zijn (ook vanwege privé redenen, want soms men heeft bepaalde aandoeningen waar hij niet zomaar in het openbaar mee paradeert, waardoor privé gesprekken echt privé blijven), en geen storende factors zoals feesten, buren, vriendjes, spelende kinderen, honden of pets van geen enkele soort, ongeacht hoe klein of groot.

Elke sessie duurt één uur, behalve als de klant meerdere sessies achter elkaar boekt en wilt hebben.

We adviseren 5 sessies (uren) per week voor het gewenste resultaat, en vooral omdat tegenwoordig men heeft niet meer zoveel geduld al vroeger, de tijd en het veroudering proces drukt ook op onze beslissingen, en men wilt niet zolang wachten op de gewenste resultaten.

De sessies moeten symmetrisch en regelmatig plaats vinden. Bijvoorbeeld als men boekt 1 uur per dag, 3 dagen, maandag, woensdag, en vrijdag, de week daarna deze moeten precies op dezelfde dagen gebeuren en rond dezelfde tijdstippen. Het lichaam reageert veel beter op regelmaat, en geeft veel beter en sneller het gewenste resultaat.

Het minimale aantal sessies per week is 1. Minder dan dat heeft geen zin hiermee te beginnen.

De prijs voor 1 sessie van 1 uur (inclusief BTW en inclusief reiskosten naar u, heen en weer) waar het verjonging factor mee bemoeit is, is in USA ongeveer tussen 600 en 1300 dollar per uur.

In Nederland waar men zo prijs bewust is, ondanks het feit dat de geboden service is letterlijk ONBETAALBAAR (elke prijs is te klein als het gaat om “leven kopen”), we hebben besloten hier een prijs van maar 65 euro per uur (incl. BTW en reiskosten) aan te vragen*. Deze prijs is de normale prijs vanaf 1 juli 2016.

Sterker nog, we hebben ook besloten de prijs voor de eerste 3 maanden (mei, juni en juli) nog naar beneden de laten zaken, namelijk maar 45 euro (incl. BTW en reiskosten), die geldt voor iedereen die tijdens deze periode boekt en een behandeling/begeleiding begint, ongeacht voor hoelang hij/zij de behandeling boekt, dus ook als die buiten deze 3 maanden valt, die blijft nog steeds deze introductie prijs betalen, van maar 45 euro per uur / sessie.

Nog fijner te weten is dat bij 2 tot 5 personen (samen) tegelijkertijd (en op hetzelfde adres, dus vrienden, buren, collegae enz.) geboekte sessies, de prijs wordt maar 40 euro (incl. BTW en reiskosten) per persoon/klant,/uur en voor groepen van 6 t/m 10 personen, de prijs wordt dan maar 35 euro per persoon/sessie/uur.

Tussen 11 en 20 personen tegelijkertijd, de prijs wordt zelfs maar 30 euro per persoon per sessie. Bij groepen boven 20 personen (en dat geldt voornamelijk –maar niet alleen maar- voor bedrijven aangezien het aantal), gelden weer kleinere tarieven per persoon die met desbetreffende bedrijven zullen vooraf besproken worden.

* Deze prijzen gelden voor Den Haag – stad.

Voor de omgeving(rond) Den Haag, gelden andere prijzen i.v.m. langere reistijden en daardoor langere tijden ermee bezig zijn, maar ook hogere reiskosten. Het prijs verschil is echter niet zo groot. Er is nauwelijks verschil. Klanten die buiten Den Haag wonen en sessies willen boeken, kunnen ons mailen en afhankelijk van waar ze wonen, krijgen ze van ons, via mail, de werkelijke totale kosten.

Ook mensen van het rest van Nederland kunnen begeleid worden. Het openen van andere filialen in andere provincies, of andere manieren (tenminste tijdelijk, totdat we openen of elders filialen, mits genoeg interesse in die regio’s) van begeleiden, zijn ook mogelijk als u niet in regio Den Haag woont. Meer info op aanvraag, via mail. 

Als men beslist (ná het GRATIS intake gesprek) door ons begeleid te worden, de klant krijgt (behalve een introductie-gepaste-attentie/cadeau die betrekking heeft op de doelstelling van de klant) uitgebreide informatie door te lezen en te gebruiken, en de klant kan tussen de sessies ons ook bellen of mailen met elke vraag of onduidelijkheid die hij/zij zou hebben.

Er wordt niets in rekening gebracht voor telefonische gesprekken of via de mail correspondentie, mits die beperkt wordt gehouden en geen misbruikt ervan wordt gemaakt, want de sessies gebeuren persoonlijk, bij de klant thuis. Niet via de telefoon of mail. Die extra contact mogelijkheden bestaan ook, maar voor urgentie, om de klant zo goed mogelijk te helpen, urgenties die niet tot de volgende sessie kunnen wachten.

Daarnaast, melden we dat om concurrentie aanvallen (op ons) tegen te gaan, net als gewone grapjassen die onze begeleiders mochten sturen naar adressen die hier niets van weten en niets mee te maken hebben, we hebben 2 regels opgesteld:

1. Bij het boeken van een intake gesprek, de klant zal via deze site (optie betalen) 10 euro aan reiskosten betalen, bedrag die aan de klant later terug betaald wordt in de zin van 10 euro in mindering brengen op het bedrag voor de nog te boeken & en betalen sessies (elke sessie wordt vooraf betaald), waardoor het intake gesprek gratis blijft.

2. Om het adres (voor het intake gesprek) te weten, de klant zal die sowieso in de mail vermelden, maar daarbij vragen we ook een geldig telefoon nummer die op dat adres hoort, om het gesprek te bevestigen. Dit omdat voor sommigen die geintjes willen uithalen, ook 10 euro verlies is een kleine prijs te betalen om een grapje uit te halen bij een van hun vrienden of.. enz.

Jammer genoeg, niet iedereen is even serieus met zichzelf en anderen bezig, daarom deze 2 regels boven, waarvoor we nu al excuses aanbieden, mochten die bij u niet goed vallen.

Bij iedere klant zijn we apart veel meer bezig om zijn/haar programs en lijsten/adviezen op te stellen dan die ene uur per dag of week tijdens de sessies, tijd  & werk die wij voor onze rekening nemen en niet voor die van de klant, dus tijd is een luxe die we niet echt hebben, daarom onze reizen naar de klanten thuis moeten heel efficiënt gebeuren, dit om nogmaals het bestaan van die 2 regels van boven te argumenteren.

Zoals u boven heeft al gezien, dit bedrijf is nog niet officieel van start gegaan, maar u kunt nu al intake gesprekken boeken, mailen, en vragen stellen. Het boeken van intake gesprekken moet rekening houden met de startdatum van het bedrijf (2 Mei), en het gesprek moet gepland worden voor een datum nádat het bedrijf officieel van start is gegaan, dus voor ná 2 mei 2016. 

Bij genoeg interesse, dit bedrijf start op maandag 2 Mei. Tot dan, promoveren we onze services. Als de vraag binnen korte tijd zo groot is dat de vraag vereist een eerdere begin datum, de startdatum zal eerder geschieden.

Zodra het bedrijf van staart gaat, deze site zal dan ook meer officiële gegevens bevatten, zoals het nummer van de Kamer van Koophandel, telefoon nummers, betaal gegevens enz. Tot dan, kunt u ons mailen via dit adres: info@verjongingscentrum.nl of op facebook: https://www.facebook.com/verjonging.centrum

U hoeft geen enkele betaling te verrichten van geen enkele soort, voordat het bedrijf van start gaat en van ons een afspraak bevestiging krijgt.

Extra info: Om u nog goedkoper uit te komen, kunt u als "groep" sessies boeken, als u familie leden, vrienden, of collegae heeft die interesse in een veel beter, efficiënter, en  gezondere leven hebben, en daarbij ook langer & gelukkiger willen leven.

UA-73454746-1